עיצוב גרפי בעולם השיווק

עיצוב גרפי בעולם השיווק

עיצוב גרפי ושיווק דיגיטלי הינו הנושא המדובר ביותר היום בעולם הפרסום.
בשל העובדה כי כולנו משתמשים וצורכים את תרבותנו בתוך עולם הסלולר והמחשוב,
כיום יותר ויותר עסקים משתמשים פרסום באמצעות המדיות החברתיות , אתר באינטרנט, דפי נחיתה ואפילו מודעות בגוגל.
על מנת לעשות עבודה טובה בעולם השיווק הדיגיטלי יש לעשות עבודה מושלמת על הנראות של העסק שלנו.
יצירת תדמית נכונה בשימוש המחשה ויזואלית מדויקת.
לכאן נכנס כל העניין של העיצוב הגרפי.
מעצב גרפי צריך לדעת לתפוס נכון את מה שהעסק רוצה לשדר ולהבין את המסר השיווקי בצורה הטובה ביותר על מנת להעביר זאת לעינו של הלקוח.

רוצים למתג עם עיצוב גרפי? נתחיל מהלוגו

אחד הדברים החשובים בשיווק דיגיטלי הוא מיתוג העסק שלנו.
מה שיוביל אותנו וישמש כתעודת הזהות של העסק שלנו הינו הלוגו.
כחשוב שכל עיצוב גרפי כזה יפעל לפי מספר קריטריונים.
צריך להיות פשוט כדי שהלקוח יבין את המשמעות שלו.
באופן הזה גם ללקוחות יהיה קל לזכור אותו מה שמאוד חשוב , משמעותי ומבדיל אותנו מעסקים אחרים.
הפשטות של הלוגו גם תיצור מוצר שנעים לצפייה בעינו של הלקוח. חשוב מאוד שיהיה מאוזן ללא בלגן נגלה לעין.

אז יש לוגו, זה הזמן לעצב אתר אינטרנט

אתר אינטרנט מהווה בסיס לכל עסק מכובד.
האתר חייב לכלול את השירותים של העסק, המוצרים ומידע כללי על העסק עצמו.
גם כאן בדיוק כמו בחירת הלוגו חשוב לשמור על פשטות .
הנראות הלא עמוסה מדי זו שתשאיר את הגולש באתר שלנו. גולש שיגיע לאתר עמוס ומבולגן יגרום לו רק לרצות לעבוד לאתר הבא.
כדי להקים אתר אנחנו צריכים ידע בבניית אתרים או להשתמש באיש מקצוע איכותי.
כדי לעצב כראוי את האתר שלנו לשביעות רצוננו צריך להכיר תוכנות לעיצוב תמונות וכיוצא בזה ובכלל להיות בעל נקודת מבט אומנותית.
שוב, הוויזואליות מאוד קריטית והיא זאת שתשאיר את המשתמש באתר.
לא פחות חשוב כמובן הוא התוכן. יש להעביר את התוכן למעצב בצורה שהיא מנוסח כראוי וגם כאן לדעת לבחור את הגופן הנכון ואת המלל שמשקף את העסק שלנו כראוי.

Share